Äntligen Lördag:D

                              Tjoo bloggen nu äre äntligen lördag.Idag vet jag faktiskt nt vad jag 
                    göra utan nu på morgonen ska jag till stallet.Sen får jag vell hitta på något roligt.
                 Idag lär det bli fint väder för det är det nu.Igår kom några kompisar hit.Så jag och
               Mathilda som hon nu då heter vi cyklade till affären och köpte lite godis och sånt.Vi hann
              precis innan det stängde.Så vi åkte hem och sen så kollade Mathildas syrra på Mamma Mia
              så då satt vi oss och kollade på den.Sen när dom gick hem duchade jag och så gjorde jag 
            lite läxor-.-Men ni sitter jag vid datan och ska vell gå och fixa mej snart.Men ni får ha det 
            bra så höres vi vell sen.
                                        

                      
Vad ska ni hitta på idag då ?? -KOMMENTERA-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0