Amanda♥

Idag har jag vart med Amanda.Vi har vart i stäket och badat.Vi red oxå och höll på med hästarna.Det var kul och mysigt.Efter vi hade vart i stäket åkte vi hem och sen typ direkt till ett annat bad.Där åt vi och badade.Det kom en till familj dit.Så vi var med dom.Nu sitter jag här hemma och väntar på att Amanda ska ha ätit klart eftersom hon åt inte nere på badet för att hon skulle äta hoss några andra.Men hom kommer nog snart.Sen när jag ska vara med Amanda så ska vi rensa ut min garderob.Amanda tycker det typ ska bli skit kul och har typ längtat efter det hela dan för hon ska få det jag nt vill ha och jag har verkligen nt längtat.

Men ni får ha det så underbart så ska ni få lite bilder från dalarna för att jag inte laddade upp dom tidigare♥ Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0