:)

Nu passar jag på att skriva om dom dagarna jag nt kunde skriva.Vart ska jag börja....När vi kom hit till dalarna så gjorde vi nt så mkt utan bara packade upp och sådant man brukar göra.Dagen efter altså den 23/7 kom våra kompisar upp och var här till söndan.Vi badade och spelade fotboll och varje morgon och kväll gick vi till syslingarnas djur för dom var i stockholm på Grönan så vi tog hand om deras djur.Efter dom hade åkt hade syslingana Hanna & Tilda kommit hem så vi gick till dom.Dom två dagarna vi var där så red vi på deras hästar.Och var med deras hundar.Det var typ allt så nu ska jag åka till Ica och köpa lite godis och sånt:) <3 SES PUSS PUSS HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0