♥Idag

Idag har jag vart med amanda.Vi har vart i stäket och badat jätte varmt i vattnet.Vi fikade där sen åkte vi hem.När vi kom hem gjorde vi inte så mkt.Sen så efter några timmar åkte vi till nåt annat ställe där vi skulle bada och äta middag.Det var mysigt och vattnet var jätte skönt.Amanda och jag badade typ hela tiden så det fick bli en bad dag idag.Sen åkte vi hem och då väntade vi på Lina som hade vart med sin kompis.Hon kom hem typ kl9 så vi orkade nt vara.Vi åkte iallafall hem till lina och drack ett glas guldtuppen.Så sa vi Bye bye och puss puss så åkte vi hem från lina och sen åkte amanda hem till sig och jag hem till mej.Men nu ska jag ta ett litet kvällsfika med Te och macka Så får ni ha det så himmlaa bra.God natt till dom som ska gå och sova♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0