Imorgon♥:D

Imorgon åker vi ut med båten.Det är nt våran utan några vi känner som hyr den.Jag och min familj och dom som har båten ska sova i den båten.Usch..det kommer bli trångt men det är bara några dagar.Men det ska bli grymt kul.Det kommer en annan familj dit som vi oxå typ ska vara med.Kanske hinner skriva lite imorgon men nt när jag är i båten för dom har typ ingen täkning där så då går det juh nt.Just nu är jag hemma hos Lina och skriver men hon ska typ äta snart så då ska jag gå hem och packa.Men vi får vell höras senare om jag orkar skriva.Annars så får vi vell hoppas att jag skriver imorgon.Ha det bra :) <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul vi får smsa eftersom jag kommer typ åka till fagersta.Så vi hinner typ inte träffas men vi får vell hoppas.:)

2010-07-17 @ 20:07:38
URL: http://prinssess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0