:)Nu äntligen

Förlåt för att jag inte har bloggat på dom sista dagarna men det beror på att jag inte har hunnit.Ifredags så var vi med mina syslingar.Sen badade vi.Efter det gjorde vi nog inte så mkt utan på kvällen kollade jag, syrran, Tilda och Hanna på två filmer.Dom sov hoss oss till lördan.Ilördags så åkte vi hem till Hanna och Tilda och gick ut med deras två hästar.Jag fick gå och hålla den lilla hästen och Tilda red på den stora.Efter vi hade gått ut med hästarna gick alla fyra tjejer ner och badade.Vi åkte vattenring(Skit kul).Sen skulle typ Tilda och hanna och deras familj åka på nån fest så Emelie(syrra) och jag gick hem och åt med mamma, pappa, bosse och gerd(bosse är typ farbror elr nåt till mamma).När vi hade ätit klart gick jag och emelie och kollade på fotboll.Sen orkade jag inte kolla längre så jag gick och frågade sysling Irma om hon ville gå ner till sjön och bada.Det ville hon så vi gick ner och badade och sen gick vi hem till Irma och var med hennes kompisar.Isöndags så gick vi ner och badade och åkte vattenring och bräda(Man typ ligger på den).Jag, Emelie och Irma åkte bräda.Haha båda rammla av förutom jag.Vi badade och sen åkte vi hem. Det var nog allt skriver om några minuter vad jag ska göra idag:) ha det bra































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0